قیمت ساندویچ پانل در سیستم اسپری S-403 HFO: عایق کارآمد برای انبارها در صنعت کشتی سازی

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، همین حالا با ما تماس بگیرید!

استفاده از سیستم هایی مانند 9762-Z کارایی و ایمنی در صنعت کشتی سازی را تضمین می کند. اگرچه ریخته‌گری سنتی روش غالب برای عایق‌سازی پایه‌ها است، اسپری با اسپری S-403 HFO نیز راه‌حل مؤثری است، همانطور که در زیر خواهیم دید.

عایق سازی کشتی

اهمیت نگهدارنده ها

کشتی‌های بزرگ مانند تراول‌ها و کشتی‌های تن ماهی هنگام فعالیت در زمین‌های ماهیگیری فراساحلی با چالش‌های عظیمی روبرو هستند. به همین دلیل، آنها باید انبارهایی با اندازه خوب داشته باشند که در آنها صیدها و کالاها نگهداری شود و به اندازه کافی عایق بندی شده باشد. این نه تنها برای محافظت از محموله، بلکه برای به حداقل رساندن تلفات انرژی ضروری است، که کلیدی برای بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه های عملیاتی در سفرهای طولانی است.

خواص اسپری S-403 HFO

این سیستم پلی اورتان دو جزئی، پلی ال و ایزوسیانات، با نسل چهارم عوامل دمندهبنابراین سهم آن در گرم شدن کره زمین بسیار کم است. در محل با اسپری اعمال می شودبا استفاده از تجهیزات پرفشار با سیستم های گرمایشی، در نتیجه سفت شدن، فوم های سلول بسته

علاوه بر این، اسپری S-403 HFO دارای چگالی در محدوده 43-53 گرم در لیتر، چسبندگی بالا به بستر و کاهش هدایت حرارتی بین 0.028 تا 0.025 W/mK بسته به ضخامت فوم است.

مزایا

را خواص پلی اورتان در کاربردهای دریایی آن را به شریک عالی برای صنعت دریایی تبدیل کنید. فوم پلی یورتان سلول بسته سفت و سخت دارای رسانایی حرارتی پایینی است که آن را به یک عایق بسیار موثر تبدیل می کند. لازم به ذکر است که با نصب آن، عایق کاری و ضد آب در یک فرآیند واحد به دست می آید. همچنین به دلیل استحکام خود متمایز است که باعث می شود در برابر تهاجمات خارجی بسیار مقاوم است. از سوی دیگر، پلی اورتان به دلیل جذب آب محدود و اثر سد بخار آن، به حفظ رطوبت در پارامترهای تعیین شده کمک می کند.

استفاده درجا از فوم های پلی یورتان سلول بسته اجازه می دهد سازگاری کامل با ضخامت بدنه قایق و چسبندگی قوی آن یک مهر و موم کامل را در محیط بین بدنه و عرشه تضمین می کند. تمام مدت حفظ شناوری قایق، با توجه به سبکی آن.

برنامه های کاربردی در قایق ها

در صنایع دریایی، استفاده از پلی اورتان ضروری است عایق بندی در کشتی های مجهز به اتاق های سرد یا فریزر. در قسمت پایینی قایق، در انبارها، در تماس نزدیک با یک “ساندویچ پانل سفارشی” هستند که بدنه را با پلی اورتان سلول بسته ترکیب می کند. اما در آن نیز اعمال می شود پر کردن بدنه قایق، آنها را سفت تر و مقاوم تر در برابر ضربه و همچنین ضد آب تر می کند.

قایق عایق بندی شده

کاربرد صحیح

اسپری S-403 باید روی آن اعمال شود یک بستر تمیز و خشک، عاری از گرد و غبار، گریس، زنگ زدگی و خوردگی. لازم به ذکر است که عملکرد فوم به شرایط جوی (عمدتا دما و رطوبت، هم بستر و هم محیط)، تنظیم ماشین آلات، نوع کاربرد (عمودی، افقی) و نحوه استفاده بستگی دارد. کاربرد (ضخامت لایه).

ضخامت لایه قابل کنترل است و با تغییر سرعت کاربرد یا محفظه اختلاط تفنگ اسپری اصلاح شود، اما ضخامت بین 10 تا 20 میلی متر توصیه می شود. در ضخامت های بالاتر خطر تشکیل پاکت وجود دارد.

مزایای صنایع دریایی

استفاده از پلی اورتان در بدنه کشتی و عایق نگهدارنده برای حفظ محموله، بهره وری انرژی و عملیات موفقیت آمیز در مناطق ماهیگیری دور بسیار مهم است. کیفیت محصول را تضمین می کند، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد و یکپارچگی کالا را در سفرهای طولانی تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

📞 برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، همین حالا با ما تماس بگیرید!